Aprilshasthund

Medryttare

Publicerad 2010-09-01 23:07:23 i Allmänt

Idag har jag varit hästledig.
Det är Karin som har varit i stallet idag och tagit hand om China.
Karin är ny medryttare och kommer att hjälpa mig både med China
och Barbie.
Det känns kanon, hon har haft flera egna hästar och har all erfarenhet
som behövs.
Jag köar efter en box till Barbie och kommer att ta hem henne så fort
det blir en box ledig.
Då kommer jag att behöva en medryttare till om någon är sugen??
Ville egentligen bara önska Karin välkommen!!!

              

Kommentarer

Postat av: Sandra Janson

Publicerad 2010-09-05 20:57:18

Hejsan! jag red på Hagelyckan innan och var medryttare på Zagallo och är intresserad :) Sandra

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-06 20:51:53

Hej Sandra

Ring eller maila mig så kan vi prata vidare

Postat av: Sandra Janson

Publicerad 2010-09-07 18:57:43

Vad har du för mail?

Mvh Sandra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela