Aprilshasthund

Lilla Draken

Publicerad 2010-10-01 23:59:52 i Allmänt


Nu är det Lilla Barcelonas tur att hamna i rampljuset.
Karin har så charmigt döpt om henne till den Lilla Draken,
och det är nog ett ganska så passande namn.
Träningen har nu startat på så vis att hon lämnas en stund ensam i boxen
då jag rider en tur på Barbie.
Hon får dessutom finna sig i att jag tar av och på henne grimman varje dag.
Gillas inte , då hon är ganska rädd om sitt huvud. Synd för henne bara, att jag är mer envis
än synden, så hon vinner aldrig, hennes protester bara triggar mig. Hehe.
Sen borstar jag henne lite och nästa steg får bli att hon skall ledas till och från hagen.
Hon har ju gått på bete hela sommaren och tycker att hon kan själv.
Men inte så länge till , det lovar jag.

Jag var en snabbis och hälsade på Bosse idag.
Måste korrigera, det var en Amstaff som attackerade honom, inte en pitbull som jag skrev sist.
Han ser inte alltför kul ut , men han är vid gott mod och pigg & glad.
Hoppas bara att det håller sig så....

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-10-02 11:11:40

Jag tänker på Bosse varje dag och hoppas verkligen han repar sig till max.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-02 14:15:40

Vad gullig du är Tanja

Tack

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-02 14:17:04

Vad gullig du är Tanja!

Tack

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela