Aprilshasthund

Chinas första träning

Publicerad 2010-10-28 22:32:39 i Allmänt


Imorgon skall det bli första träningen med China.
Jag skall rida för Karolina Bodestig, som har träningar i vårat stall.
Det skall bli så himla kul, Chinas första träning,
och min första träning sen förra sommaren!!!!!
Jag kanske får träningsvärk:-)


China, lite trött efter ett träningspass i ridhuset

Sen vill jag bara säga hur glad jag är som fått Karin som " medryttare "
Hon har honom på halvtid, och håller alltid på och fixar för honom.
Nu tar hon honom hela veckan när jag är bortrest!!
Tack Karin , du är guld värd

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-29 08:28:12

Spännande med första träning, hoppas vi får höra mer om det här i bloggen!

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-30 14:33:28

Hej Jessica

Kul att se dig här.

Det var verkligen superkul att träna, att vara igång igen, och att ha en treåring som faktiskt är mogen för träning.

Ser fram emot nästa träning för Nina!!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-09 22:25:27

Hej

Ser att du köpte ett nytt träns var det andra för gammalt :) hi hi Ser även ut som en ny sadel, stämmer det och vad blev det för en?

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-11-11 22:56:48

Du är då uppmärksam!!

Det är Karins Sadel och träns, och som tur är hon samma sadel som jag har till Barbie,en Bates, kunde inte bli bättre!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela