Aprilshasthund

Handlingskurs

Publicerad 2010-05-17 23:33:05 i Allmänt


Jag har varit på Handlingskurs med Rally för Gerard O´Shea

Helt fantastiskt roligt!!!!!!!!!!!!!!!

Handlingskurs är för dem som inte vet det, en kurs i hur man skall visa

sin hund på utställning.

Tänk att gå på kurs i 4 timmar som bara handlar om utställning:-)

Kan ju tyckas enkelt, men nej det är det inte.

Förutom när man fick se Gerard in action såklart

Tyvärr kunde jag bara gå ena dagen, men detta gav mersmak...

Meningen var att jag skulle ställa Rally på Lördag för att testa mina nya kunskaper

 men det blev 3-årstestet då istället.

Jag fick iallafall en hel del tips med mig hem att öva på, och dags att börja

träna Lilla Valpen.....



Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2010-05-18 07:36:49

Nej, enkelt är det inte! Rätt man/kvinna vid spakarna kan göra underverk.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela