Aprilshasthund

VD Flyinge

Publicerad 2010-07-11 12:10:19 i Allmänt

Kom hem igår efter en vecka på Brännö
Slår upp tidningen Ridsport och ser att Flyinge har fått en ny VD
En kvinna dessutom, den första genom tiderna
Det är ju makalöst roligt
Marianne Lilja Wittbom heter hon
En gång i tiden när jag hade häst på Askims ridhus så tränade jag för henne,
hon har även varit litegrann i Härryda på Stall Hagelyckan, fast då hette det Rya Västergård.
så det är ju längesen.
Tllisammans med sin mamma ägde hon hästen Fleurie som Stefan Jansson tävlade så framgångsrikt.
Och nu är hon alltså VD på Flyinge
Mer Girlpower - I Like

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-07-11 13:27:29

Flyinge.........mina hemtrakter. Jag håller med, girlpower

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-07-11 21:58:14

Ja även Falsterbo som har stora tävlingar är ju åt ditt håll.

När ses vi?

Kram

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-07-12 01:15:42

Har du några planer på utställningar söderöver. Falsterbo är lite längre bort än Flyinge för min del. Men tillräckligt nära för att kalla det mina hemtrakter. Jag ställde ju där i våras.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela