Aprilshasthund

Ytterligare en dag

Publicerad 2010-02-21 23:14:19 i Allmänt


Ytterligare en dag i snökaoset är äntligen över...........

Fick skotta loss släpet idag igen, och det var mycket snö.

På vägen hemmavid får jag möte och tvingas stanna, sen kommer jag inte längre:-)

Två killar stannar och hjälper mig, lite putt på bilen och jag är på väg igen.

Killarna åker och jag kommer såklart inte upp för hela backen!!

Då kommer det en röd liten äcklig bil och KÖR FÖRBI mig,

utan att stanna och erbjuda sig hjälp!!!!!!!!!!!!

Sånt borde vara förbjudet. Jag är skitarg.

Tvingas backa släpet ner för backen till en vändplats där jag kan ställa av det.

Får sen ta lite grenar att lägga under däcken på min bil för att kunna komma upp

med den.

Är så arg på vintern när jag kommer hem att jag grinar..

Nästa gång blir det en fyrhjulsdrift.....


Tack Världens bästa Mamma för all hjälp i helgen med barnen !!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-02-23 21:08:24

fyrhjulsdrift är kanonbra!! funkar i ALLA väder tom i lördags morgon...det är som en traktor.

är så nöjd att vi köpt en! kan verkligen rekommenderas....

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-23 23:30:43

Vilken sort?????????????????????

Postat av: nina

Publicerad 2010-02-24 21:15:13

subaru;) så klart

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela