Aprilshasthund

Veterinärbesök idag

Publicerad 2010-02-18 13:49:20 i Allmänt


Idag var det dags för ett besök hos veterinären igen.

Jag har säkert sagt det tidigare, och säger det igen, jag har världens bästa veterinär!!!

Lerums Djurklinik - HansJörgen Nielsen & Co

Idag var det katterna som skulle kollas, de tappar pälsen på bakbenen
pga ngn allergi. Sprutor till dem.
Sen var det Tess som skulle få den andra herpesvaccinationen.

HansJörgen frågar när det är dags för valpning

- Nästa Lördag, svarar jag

- Bra då är jag hemma, sen när du har börjat tempa henne så ringer du oss
när tempen har gått ner. Så att vi vet, ifall du skulle behöva oss.

Det kallar jag bra service!!

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2010-02-18 13:55:52

Måste kännas extra skönt att veta att man har hjälp(om det skulle behövas) inför valpningen!

Postat av: Christina

Publicerad 2010-02-18 22:42:11

Ja det må jag säga;det kallar jag service det!!

Nu är det nära Maja,Spännande!Håller tummarna att allt går bra!

Postat av: Tina

Publicerad 2010-02-19 15:06:13

Kan bara instämma. Vi ha samma vet. till vår katt. De är mkt duktiga och serviceinriktade

Postat av: Micha

Publicerad 2010-02-19 22:06:40

Idag(fredag) Åkte jag och mamma bakom dig och China :) Jag tror det var ni iallafall haha

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-22 00:34:31

Micha, jag missade er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela