Aprilshasthund

Ibland viker jag ner mig

Publicerad 2010-12-03 21:08:10 i Allmänt

18 minusgradr i nästan en veckas tid fick mig att vika ner mig.
Jag lade på ett täcke på ett av fölen. Det har aldrig hänt förut.
Är det för regnigt så brukar jag ta in fölen så de får torka och vila
på en torr bädd. Men när det är kallt hela tiden så måste de ju ändå ut!!
Och då jag höll på att frysa ihjäl ville jag inte låta Barcelona göra detsamma.
( Tack Sus J för täcket )

Lila o fint är det

  Barcelona tyckte att det var lite konstigt

Hon har även fått flytta in från det kalla logenstallet till det lite varmare
innestallet. Där har vi en smal stallgång där hon har fått lära sig att stå uppbunden.
Jag kan ävan passa på att träna på att lyfta hennes fötter.

Fick även en hälsning från Marit där Provence står att även hon har fått lära
sig att stå uppbunden.
Detta pga att hon inte skall döda sin boxkompis när de får mat!!!

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2010-12-08 20:37:06

Oj så stora fölisarna hart blivit sen jag tittade in sist på din blogg. så vackra dem är ! Jag antar att du kommit långt med China nu vad jag läst ? saknar dig och hästarna. Hoppas vi ses någon dag. / Michaela

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-12 21:28:03

Hej

Ja de växer hela tiden!!

China växer han med, fast i utbildning:

Hur är det med dig? Vad gör du, rider du?

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela