Aprilshasthund

Ridit idag

Publicerad 2010-04-10 23:32:12 i Allmänt


 Idag har jag ridit!!!!

Och det kanske var i Augusti jag red sist. Tror jag

Imorse gav vi oss ut en sväng i skogen.
Malin på China, och jag fick den stora äran att rida Mustique -
eller My som hon kallas till vardags.

Det var första gången som China reds ut i skogen och han är en riktig pärla.
Inget tittig alls, inget brall eller bus, verkar bara att tycka att detta är stenkul.

My är ju en riktigt fin häst, väluppfostrad och med fina gångarter.
Det var ett nöje att rida henne.
Det känns så kul att få rida sina uppfödningar när de blivit vuxna, och känna att
- den här hästen skulle jag vilja ha:-)

Duktiga Malin ha ridit 2 clearrounder på My nu i vår med jättebra resultat och fina lovord.
Nästa helg bär det av till Borås för en " riktig tävling"

Då håller vi alla tummar och hovar för detta fina ekipage....

( ps. träningsvärken börjar redan att ge sig tillkänna )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela