Aprilshasthund

TV-mys

Publicerad 2009-09-22 22:27:17 i Allmänt


Tv brukar ju inte vara något som jag ödslar massa tid på ( just nu en intervju med Peter Jöback  ),
men igår hade jag mys i soffan framför TV:n
Jag ville kolla Svenska Hollywoodfruar som det har skrivits mycket om.
Yes - I like  Så kul att se - riktigt våpigt.
Som grädde på moset visade de efteråt något som hette typ male beuty,
som handlade om RIKTIG manlig fåfänga. KUL

Idag har jag kollat på lite hundträning, och tänkte ta en massa bilder.
Men vädre var kass, så det blev inte så många.

Här foton på Tess som är Tildas mamma

 


 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-23 07:42:23

Vad synd att du har missat den manliga fåfängan innan....

Jag och tjejerna har skrattat gott åt detta program-



Hoppas att allt är bra med dig och resten av familjen.

Ha en bra dag

Marie

Postat av: Maja

Publicerad 2009-09-23 13:54:22

Ja det var synd, ett kanonprogram

Ha det gott

Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela