Aprilshasthund

Träningen har börjat

Publicerad 2009-09-01 13:08:05 i Allmänt


Så då är äntligen hästarna i stallet igen, och träningen kan starta.
Började direkt med China som fick vojlock med gjord om magen,
manen är klippt, han är borstad och vi lyfter fötterna.
Det är nya kompisar i hagen och han tas in i stallet och tränas på att lämna flocken.
Han sover nu i en box och inte i en hage. Han är jättelugn. Skönt

Dessutom så mätte jag honom - till 161cm!!!!!!!!!
Snacka om att han har vuxit under sommaren, 5-6 cm.
Tror Barbie var 160cm på 3-årstestet, så China kanske blir större än vad jag trott,
och större än Barbie som är 164cm.

Barbie har fått sig en omgång hon med och är nybadad och manen är klippt

Fick tips av Tina att Totilas precis har blivit godkänd i KWPN!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: susanne j

Publicerad 2009-09-01 19:47:03

Allt du skriver gör att jag får häst abstinens,så fort jag kan gå på mitt ben skall jag besöka stallet igen,inget roligt att vara (hästlös),men det blir det väl ändring på med mina planer!!

TJINGELING!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-09-01 21:20:40

Härligt att höra att du är på hugget! Vi väntar på dig och dina hästplaner

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela