Aprilshasthund

Har hängt på China

Publicerad 2009-09-08 17:01:46 i Allmänt

Idag har jag hängt på China!!!!!!
Han bryr sig inte alls.
Jag ställde in en pall i boxen och gav honom några äpplen i krubban.
Under tiden han åt så klängde jag och viftade med armar och ben ovanpå honom.
Han tittade inte ens bakåt.
Känns hur bra som helst, i veckan blir det upp och sitta på honom.

Rally har ätit färskfoder - eller rått kött som jag kallar det, en tid nu.
Stack inom veterinären idag för att väga henne, och hon väger 25,8 kg.
Exakt samma som när vi gick över till detta foder.
Och detta utan att ha behövt banta. Hon verkar dessutom lite mera mätt
nu än vad on var tidigare.
Dessutom är hon lite bättre i pälsen nu med.

Nej, nu skall jag iväg på föräldramöte

Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela