Aprilshasthund

114 dygn på Barbie +

Publicerad 2009-09-16 12:43:45 i Allmänt


Idag var det Barbies tur att åka ut med transporten.
Hon uppskattade det inte. Av någon anledning vill hon inte gå på???
Enda skillnaden är att jag har ändrat så de får stå på höger sida i släpet istället.
Ja,ja men till slut gick hon på iallafall.

I Kungsbacka konstateras hon fortsatt dräktig på 114:e dygnet.
Så skönt!!!
Före mig var det en typisk fånghäst inne, hon kunde nästan inte gå , stackaren
Och en sådan betäcker de????????  Djurplågeri tycker jag.

Jag hade fått höra att seminveterinären är en av få som har licens för "blåsrör"
Alltså ,man blåser en spruta med ett rör, med lugnande på hästen.
Han är beredd att komma och hjälpa mig med China.
Men han kastrerar inte, det har han slutat med, så det får jag hitta en annan veterinär till:-)

Dessa djur, dessa djur....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela