Aprilshasthund

Tildas tuttar

Publicerad 2009-10-09 09:10:51 i Allmänt


Igår var jag i Borås och hälsade på Lisa och hennes jyckar.
Och helt riktigt är det som Lisa sa, Tildas tuttar har ändrats MASSOR.
Vi kollade dem jättenoga innan för att ha att jämföra med.
Tex de längst fram gick nästan inte att hitta, men nu var det inga problem.
Men men, så är det ju även om hon är skendräktig, så det betyder inte så mycket.
Men positivt är det iallafall:-)
Keep your fingers crossed!!

Vi hade en superhärlig dag i Borås med goda vänner och en härlig promenad i skogen,
med 3 svartingar och 2 röda.
Det måste vi göra om.

Bästa taktiken för att få många läsare på bloggen kanske är att inte skriva alls?
Igår ville William ha sällskap när han la sig och såklart somnar även den gamla mamman,
och sover runt.!! Alltså inget skrivet men ändå 73 besökare. Det får man nog fundera på.

Känner mig lite örig idag.
Skall till läkaren inför operationen.
Har haft ett par veckor som har varit mycket bättre och har då tänkt att det inte blir
någon operation, eftersom läkaren har sagt att det kan självläka.
Sista veckan har dessvärre varit sämre igen. Jag provade att ta en ridtur i skogen
häromdagen ( ridning på banan har jag slutat med för längesedan ) , men det var
tyvärr ingen hit. Så, jag får väl ställa in mig på att det skall bli av ändå.
Idag skall jag träffa Facit, så vi får se vad han säger........

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-10-09 10:48:58

Det beror nog inte på att du inget skrev :-) Jag har ett antal sajter som jag går igenom en gång om dagen för att se om det hänt något nytt. Du är en av dem. Ibland blir det en runda på morgonen och en runda på kvällen vilket ger två unika besökare fastän det är jag i båda fallen. Det beror på att jag surfar in från två olika adresser.



Kram

Suss

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-09 20:55:33

Jag är lika ofta hos dig.

Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela