Aprilshasthund

Fiskedamm

Publicerad 2009-10-03 23:34:46 i Allmänt


Idag ha vi haft kalas igen. Det var Håkans tur att fylla år denna gången.
Det första Theo 4 år säger när han kommer är.
- Håkan när börjar fiskedammen??
Så, Håkan fick på sin 54-årsdag rigga upp en fiskedamm till barnen, såklart
Gör alla 54-åringar så??
Jag har hört talas om drinkar och big partys osv, men fiskedamm???
Det uppskattades iallafall.

Igår longerade jag China och jag måste säga att han är lite roligare nu.
Alltså lite mer krut i honom. Lommar inte bara runt som en vilsen hundvalp
efter en, utan testar litegrann. Det gillar jag.
När han travade så var det faktiskt så att jag ropade OOJJJ vid en spontan längning.
Men det var en gång, och en gång är ingen gång.   Eller??

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-10-04 11:41:37

Man är inte äldre än vad man gör sig! En massa grattis i efterskott från oss!



Suss & Patrik

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-04 21:17:17

Tackar,tackar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela