Aprilshasthund

1 år sedan

Publicerad 2009-10-19 22:09:32 i Allmänt

     Det är idag 1 år sedan min hemsida startades!!

     
Inte trodde jag att jag skulle sitta på kvällarna och knappa på datorn:-)


Idag var jag tillbaka på Slöinge med China.
Han är fortfarande svullen i skapet och det borde ha gått ner nu.
När jag kom till stallet idag tyckte jag att det börjat bli lite bättre,
och att jag kanske överagerar som åker ner igen.
Men nu har jag ju tiden bokad, och bättre en gång för mycket....
Veterinären tittar på det och är även han tveksam till om det skall öppnas.
Men han gör det, och tur var det.
Det har samlats vätska och han tappas på ca 1 dl vätska!!!!! Blod och vätska.
Ingen feber. Blodprov tas och ingen infektion. Skönt.
Skönt att jag åkte och hoppas nu att det blir bra.
Vetrinären sa att han har väl gjort en ca 40 kastreringar och det är ju typiskt
att just denna häst som är spruträdd skall få reaktion!!
Nu blir det en ny omgång med Hippotrim och MYCKET longering och promenixer.

Ps. Lastade honom själv när vi skulle hem. inget ont som inte har något gott med sig




Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2009-10-20 07:57:50

Grattis till 1-årsdagen.

Jag hoppas på minst 1 år till.

Hurra Hurra Hurra Hurra...

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-20 21:32:45

Tack Marie

Vilken storlek var det? Håkan åker imorgon.



Postat av: Marie

Publicerad 2009-10-21 07:40:46

Storlek 37 vilken färg som helst om han har möjlighet.



Ha en trevlig dag.



Hälsa Håkan att han skall ha en bra resa.

Om du är sugen på en utflykt så får du ta med barn och hund och komma och hälsa på.

Postat av: Maja

Publicerad 2009-10-21 19:26:15

Bra idé. Kanske på söndag.

Jag hör av mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela