Aprilshasthund

Utställning i GBG

Publicerad 2009-11-12 19:01:08 i Allmänt


Kunde inte låta bli, har nu anmält Rally till utställningen i GBG.
Känns tråkigt att inte vara med när det är på hemmaplan.
Dessutom har hon gått riktigt bra för den ena domaren tidigare.
Anmälde till båda dagarna.
Får försöka lösa det med valpar o allt.

Kom dessutom på att om Tildas valpar föds som planerat, så kan
valpen vara med på Världsutställningen i Danmark i Juni!!
Det vore ju något :-)
Om man nu kan rabiesvaccinera så fort? Det får jag kolla upp.



                           Lilla Goa Tilda

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2009-11-12 20:42:36

Kul att du kommer till Göteborg. Jag har själv inte anmält än efterom jag är rädd för att känna mig ensam. Både bilresan och hotellboende är trist när man inte har någon att prata med. Douglas är ju inte så talförd.

Jag funderar också på Danmark i juni. Hur fungerar det där med vaccinationer och sprutor? När tar man dom?

Kram från en som inte är van vid att åka utomlands med hund

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-11-12 22:12:21

Kul att det blir GBG!!! Då ses vi! Och du, TACK för alla fina saker!!!! Du behövde ju verkligen inte!

Hmmm, lite orättvist med Danmark...jag hade ju också velat ha en liten med mej dit..men jag vet faktiskt inte hur det är med rabies-sprutorna, om det hinner bildas antikroppar till dess? Man måste nog ta ett snack med veterinären så att man hinner börja ta dem i tid.

Postat av: Maja

Publicerad 2009-11-12 22:18:51

Vad kul - då ses vi i GBG allihopa.

Jag skall kolla med vet vad som gäller för rabies, återkommer när jag vet mer.

Helena, det hade ju varit urkul om vi hade varsin valp till Dk :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela