Aprilshasthund

Jag får komma ut

Publicerad 2009-11-06 09:15:57 i Allmänt


Idag skall jag få komma ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har inte varit längre än till brevlådan sen i onsdags,

alltså onsdags i FÖRRA VECKAN.

Det är en evighet sedan.

Men idag kommer mamsen och hämtar mig,och vi skall åka till stallet. 

Vet inte om hon är lika lycklig som jag över målet:-)

Skall klappa och gosa med hästarna. Jag saknar dem verkligen,

och längtar efter att få rida igen. Även om det kommer att ta ett tag

så känns det som att nu kommer jag inte att ha ont när jag rider.

Fantastiskt!!

På dagens önskelista står även en tur till Huveröds - behöver hundmat,

samt ett par ärenden i Landvetter. Får se vad mamsen är sugen på.

Sen skall vi hämta barnen tidigt och det blir FREDAGSMYYYYYS.

Kanske ett glas rött idag?

      Idag bjuder vi på ett foto med China i full galopp

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-11-06 11:46:46

Underbara fölfoton på China! Får nog prova rita lite till...;-) det är grymt svårt att få till det där föliga!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-06 12:59:31

Maja du skall ju skynda långsamt......

Postat av: Maja

Publicerad 2009-11-06 20:12:31

Helena rita på du bara! Du är supeduktig :-)

Marie, det gick inte så bra, tillbaka till borgen igen.

Som Håkan säger, det är nu man får bevisa att man inte har ett pappsyke:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela