Aprilshasthund

I MORGON SMÄLLER DET

Publicerad 2009-11-19 14:14:38 i Allmänt


Zamba går nu själv i en ligghall dygnet runt.
Det kallar jag bra service.
Hon skall inte ut o klampa i leran ännu och vad kan väl då
vara bättre än detta?
Dessutom är det i anslutning till den andra hallen så att hon
har kompisar att spana på.

China har haft lite diarré och jag gissar att det beror på ensilaget.
Konstigt ,då han har ätit ensilage hela livet!!
Men när jag ger hö istället så funkar det bättre.

Barbie mår bra och växer o frodas som hon skall.
Är lite svullen framför ena spenen, vilket jag försöker
att få ner med massage samt motion.
Någon som har ett bra tips annars?
Har provat mediciner men det hjälper inte.

Ikväll flyttar Tilda hit!!!!!!!!!!!
Idag är det exakt 2 veckor kvar till planerad valpning.
Och imorgon skall hon röntgas.
Håll alla tummar som finns.   TACK

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-11-19 22:00:34

Kan inte fatta att det snart är dags!!?? Håller tummarna så hårt jag kan att du får se de små liven på plåtarna imorgon!!

Postat av: Nina

Publicerad 2009-11-19 22:38:04

håller alla tummarna!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-20 08:11:23

Väntar redan på dom första bilderna.....

Trevlig helg

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela