Aprilshasthund

Besök hos Börjes

Publicerad 2009-05-09 13:58:56 i Allmänt

Igår stannade jag till på nyöppnade Börjes i Tingsr - nej Kungsbacka på hemvägen från jobbet.
Börjes tillhör inte mina favoritbutiker, men jag var lite nyfiken så jag ville ju kolla hur där såg ut.
Jag blev positivt överraskad - där var inte bara billiga grejer av dålig kvalitet som jag trodde. Nej där fanns allt möjligt.
Och även kända märken som Pikeur och Eurostar. Trodde först att de ej skulle kunna konkurrera med Svensk Ridsport som länge har fått stå ensamma på tronen, men jag ändrar nog den teorin. Fast trogna märkesfreak håller sig nog till det gamla invanda.
Om jag köpte något? Ja, jag gick omkring med ett Bucastäcke i handen men bytte ut det mot 3 hallonröda regntäcken för samma pris. Sen blev det ett urtjusigt jeansfärgat schabrak fån Eurostar och ett par matchande ridbyxor.
Hmmm, jag skulle ju bara titta in o kolla läget. Men, men

      ALLA TUMMAR UPP FÖR BÖRJES I KUNGSBACKA , VÄL VÄRT ETT BESÖK  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-09 19:18:51

Jag håller med.. tror nog att Börjes i Kungsbacka kommer göra succé! Kramar Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-09 19:19:41

Jag håller med.. tror nog att Börjes i Kungsbacka kommer göra succé! Kramar Karin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela