Aprilshasthund

Snön töar bort

Publicerad 2009-03-13 12:34:58 i Allmänt

Det blev en tur på skidorna idag. Tur att jag blev ledig för snön töar redan bort. (Stackars Ing-britt fick mycket mer att göra på Ge-Kås än vad vi trott. Hon kanske inte erbjuder sig att ta det själv ngn mer gång?).
Inte helt lätt, dessutom är det så lite snö att gruset tar sig igenom ibland = extra broms. Rally verkar tycka att det är ok att ha mig famlandes omkring sig. Idag lyckades jag lära mig hur man får av pjäxorna från skidorna.
Jag har lovat Lisa att hålla badtunnan varm ifall skidåkningen blir för svår :-)
Ikväll blir det middag hos mamma för brorsan har kommit på besök, (han bor i Tallinn ).
Vi ses o hörs

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-13 19:36:52

Haha, du kan väl ta en tur på skidorna över vår sjö, så kan jag stå och titta på !!! Hoppas verkligen det går bra för dig i fjällen.

Postat av: Maja

Publicerad 2009-03-13 21:58:58

Det skulle du allt gilla Lena!! Nej jag väntar på pubkväll vid eran sjö???

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela