Aprilshasthund

En mus på muggen

Publicerad 2009-03-04 20:14:03 i Allmänt

Var upp en sväng på övervåningen idag, och av någon anledning har den ena katten bott där ett tag. Jag hittade givetvis en mus på mattan. Möss är ju som bekant lite farliga, framförallt när de är döda, så jag ropade upp min 5-åriga dotter så att hon fick ta bort den!!! Hon gick ner och slängde den men kom upp igen och säger. -Mamma jag har spolat men den försvinner inte. - Spolat säger jag förvånat, vardå? - På toaletten så klart. Ja, man kan ju inte vara störst alltid när man bara är 5 år. Det slutade med att jag fick gå ner och fiska upp den döda musen ur toaletten. DÖLÄSKIGT!!!

                                            Goa Moa efter en kväll i pulkabacken
                             

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-05 08:11:56

Lilla Moa vad duktigt gjort av henne och du vet

Maria synden straffar sig själv.

Kram/Mor

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela