Aprilshasthund

tisdag

Publicerad 2009-06-09 22:03:03 i Allmänt

Det har varit jättekul att ha tre hundar hemma igen. Både för mig och för Rally.
Rally blev överlycklig när Tess o Tilda kom och hälsade på. De sprang omkring som galningar på tomten,
och nere på ön var det ännu värre för där fanns det ju fåglar överallt. Synd bara att Tilda hann bli genomblöt -
hon som skulle trimmas!!. Fick några riktigt bra tips på hur hon skall visas  av Kristina, och jag är riktigt laddad nu inför
Borås och Tvååker.

Hästarna har blivit riktiga tjocksmockar ( inte China ), men trots det så är Barbie med på noterna när man rider.
Tränade byten idag och ena varvet går finfint. Hon är jättekul.

China är som en liten hundvalp, så mysig och go. Ursnäll trots att han är hingst. Kommer nu snällt när man kommer
till hagen (matmutor funkar alltid ). Änsålänge så hanteras han bara lite lätt, borstar, lyfter fötter, leder i hagen osv.

Imorgon skall Barbie dräktighetskollas.. Tummen igen

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-06-10 07:58:48

Kul att du är laddad inför utställningarna.



Tur för mig att jag skall en vit....

Postat av: Maja

Publicerad 2009-06-10 20:31:39

Det är så kul att ni skall ställa, längesen jag såg er i ringen. Sen blir det visst lite fest??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela