Aprilshasthund

Medryttare

Publicerad 2009-07-16 23:12:49 i Allmänt

Jag har haft två tjejer som har varit och provridit.
Maria, som skall rida Zamba 2 dgr per vecka.
Och Emma som skall rida Barbie tre dagar per vecka.
Detta känns jättebra, Zamba behöver komma ut litegrann och Barbie kommer nu att gå alla dagar i veckan,
och det passar henne perfekt.
Jättevälkomna båda två.

För övrigt så följer jag dressyren i Falsterbo med spänning. Båda mina favvisar - Hohenstaufen och Rosevelt
vinner det de startar. Tyvärr så är man inte på plats och kan se det.
Lyckas alltid planera familjesemester just denna veckan.
Nästa år är det jag som kollar Falsterbo innan jag bokar semester!!!

Har precis varit och lämnat Rally i Borås, för imorgon drar vi till Danmark och Lalandia.
Kommer väl hem som ett russin

Kul med  tidningen Hundsport som kom i veckan och både har Weimaraner och Vorsteh på framsidan:-) )

   Ha en härlig semester  //   Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela