Aprilshasthund

Younger-Look

Publicerad 2009-01-24 20:22:09 i Allmänt

Idag var vi i Trollhättan och tränade igen.
Jättekul
Rally apporterade kråka!!!!
Efter press från pensionären Tuva förståss.
En annan pensionär var Race, som fick vara med i vapenaffären
efteråt och fika. Lite godis o kakor till henne och hon var jättenöjd.


Barbie har kommit igång litegrann.
Jag jobbar henne från marken och hon ser väldigt mjuk och fin ut.
Längtar efter att få sitta upp igen


Jag fick en present från mamma när hon varit på semester nyligen.
Det berömda mirakelmedlet som sålde slut överallt, omedelbart.
No 7 Beauty Serum som lovar
- Younger-looking skin in just 4 weeks
Mamma är ju gullig och säger
- Du kan ju ta det i förebyggande syfte
Allt för att inte såra.
Idag startar jag iallafall den kuren,
så ifall ni inte skulle heja på mig om en månad så vet jag att ni inte känner igen mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela