Aprilshasthund

Vad gör man på kvällarna?

Publicerad 2009-01-22 21:57:26 i Allmänt

Jag är van vid att jobba på dagrna och rida på kvällarna.
Nu är vi alltid hemma på kvällarna!!
Barna är trötta efter dagis och vill bara åka hem.
Dessutom somnar de i bilen om vi åker ngnstans, och sen blir
det inte före 23 nästa gång.
Min fråga är Vad gör man hemma på kvällarna?
Barnen somnar vid 20 men vi är ju kvar hemma.
Mörkt är det ute så man blir inte sugen på att gå ut.
Tur man har sin dator!!!
Lägger en del tid där då tanken är att jag så småningom
skall öppna en liten webb-butik....
Håller på med lite foton på produkterna osv.
Spännande fortsättning

Annars lägger jag lite energi på att leta hingstar då både Barbie och Zamba
skall betäckas. Det blir första gången som jag betäcker 2 ston.
Just nu är jag sugen på Hohenstafen II, men även Blue hors har en del fina hingstar.
Vi får se var det slutar - inget är klart förrän det är klart

Ps Rally har gått ner från 29.8 kg till 27.5 och nu är hon rätt fin i hullet
Barbie vägde 620kg hos veterinären - mer än vad jag trodde

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela