Aprilshasthund

Veckan som gått

Publicerad 2009-01-17 13:33:05 i Allmänt

Det har varit inskolning på dagis denna veckan för William och det har gått kanonbra!!
Nästa vecka skall det vara klart och jag är redo att jobba igen!!
Det trodde ni inte va? Att jag skulle vilja jobba igen?
Men det vill jag faktiskt. Och så har jag ju världens bästa jobb!!!!
Några turer till Ullared varje vecka, kan det bli bättre?

      Cykla är jättekul


                    Mys i soffan


Sen har Moa varit på barnkalas och då hade de en eldslukare som visade sina färdigheter



Denna helgen blir det lugnt, inte en massa aktiviteter bokade
Förutom att vi skall på bio ikväll, jag och min gubbe!!!!!
Det var några år sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela