Aprilshasthund

Moa rimmar

Publicerad 2009-01-25 18:25:52 i Allmänt

Moa tycker att det är jätteroligt att rimma,
och det tycker väl de flesta 5-åringar.
De är inte alltid föräldrarna tycker att det är lika kul.
Häromdan sa Moa
- Mamma, mamma lyssna på mig, detta rimmar
- mmm, säger mamman som har hört samma uppmaning 1000 gånger
-Dator - flator
Hoppas hon inte kör den på dagis

Sen leker vi med dockorna och jag säger
- Moa denna dockan heter Skrållan
- Nej mamma, den heter Nollan
Inte heller så bra

Men det är ju ok så länge de inte vet vad det betyder

Kommentarer

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 17:59:55

Hej Maja!

Har nu studerat Din blogg!

Skrattar för mig själv åt lilla Moa, hon är världens charmigaste tjej!

Här kommer lite rim: Aja baja lilla Maja!

Hoppas resan hem från Ullared gick bra!

Hälsa till Willaim att Lisa har haft ont i sitt ben idag också.

Kramisar Din Lisa

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 18:02:04

Hej Maja!

Har nu studerat Din blogg!

Skrattar för mig själv åt lilla Moa, hon är världens charmigaste tjej!

Här kommer lite rim: Aja baja lilla Maja!

Hoppas resan hem från Ullared gick bra!

Hälsa till Willaim att Lisa har haft ont i sitt ben idag också.

Kramisar Din Lisa

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 18:11:59

Hej Maja!

Försökte skicka men det fungerade ej.

Provar en gång till!

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 18:13:13

Hej Maja!

Försökte skicka men det fungerade ej.

Provar en gång till!

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 18:15:30

Hej Maja!

Försökte skicka men det fungerade ej.

Provar en gång till!

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 19:59:35

Har du tränat apport idag? Ska snart sätta igång med lite träning, får se hur det går idag.

Lisa säger - jag joggar hellre en att blogga!

Hi Hi

Kram Lisa

Postat av: Elisabeth Wihl

Publicerad 2009-01-26 20:00:30

Har du tränat apport idag? Ska snart sätta igång med lite träning, får se hur det går idag.

Lisa säger - jag joggar hellre en att blogga!

Hi Hi

Kram Lisa

Postat av: Maja

Publicerad 2009-01-26 22:57:54

Lisa, du är en riktig pärla.

Du lyckas ju hur många gånger som helst!!!!

Skrev du verkligen - jag ger upp! i ditt sista sms??

Jag trodde att den meningen inte fanns hos dig längre????

Ps har inte tränat idag - lovar imorgon

Kram Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela