Aprilshasthund

Jag gjorde en "Karin"

Publicerad 2009-02-07 11:22:46 i Allmänt

En av alla de saker som jag inte hinner med att göra är att gå till frissan.
När det är som värst och jag känner att jag inte vill offra 4 timmar så lägger jag i en toning i håret.
Då brukar håret iallafall se levande ut .Denna gången blev det svart - väldigt mörkt.
Vet att Karin gjorde ngt liknande och borde ha lärt mig av det, men ickke.
Har dessutom varit förkyld i 2v. med allt vad det innebär med blekhet och röda ögon.
Ni kan ju gissa hur jag ser ut!!!
Hoppas det finns en frisör i Funäsdalen

Nu laddar vi för medlodifestivalen ikväll och en heldag i bilen imorgon till fjällen

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-10 09:32:52

Fniss... gjorde du den lilla upppiffningen! hihi!

Annars kan du prova mitt nya tips (eller inte) att själv avfärga håret..i försök att göra det ljust igen! Fungerar inte... blev morotsrött! Ooups! på med toning igen... viss grön nyans kan anas i visst ljus!



Ha det gott i snön kram karin

Postat av: Maja

Publicerad 2009-02-10 10:51:49

Nej, usch Karin Avfärgning verkar livsfarligt!!!

Det får bli frissan nästa gång.

Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela