Aprilshasthund

SMACK SA DET

Publicerad 2009-12-07 21:48:13 i Allmänt

SMACK SA DET, SÅ SATT HON I SADELN IGEN....

Idag ringde min läkare som opererade min rygg.
Han ville bara checka av min återbesökstid.

Jag passade på att fråga hur jag skall fortgå med rehabarbetet,
om jag fick åka skidor tex ( vi åker till Åre över Lucia ).

Jaha, jag fick klartecken. Om jag kände mig stark nog kunde jag prova.

Tog inte lång tid förrän Barbie stod sadlad i stallgången.
Det blev en kort provtur i paddocken och det kändes sååååååå härligt.

Snart är man en tiger igen.....

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-12-08 07:04:51

Grattis Maja! Kul att du sitter i sadeln igen!!

Kramar Karin

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-08 17:30:28

Tack Karin

Nu börjar Barbie bli lite härligt dräktighetstrött, och vaggig som en anka i gången.

Red ut en tur idag och hon blev snabbt svettig. Är bortrest i helgen om du är ridsugen?

Kram Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela