Aprilshasthund

Grilsk

Publicerad 2009-12-04 14:28:13 i Allmänt


Blev lätt upprörd imorse på dagis.

Lite nästan i skymundan hade de satt upp en lapp om att vi har
svininfkuensan på dagis!!!

Jag såg lappen idag och den sattes upp i måndags.

Alltså, skall inte vi få veta sådant här??
De ville inte göra en stor grej av det.

Men jag måste väl själv få välja om jag anser att mina barn skall
gå till dagis eller inte.
Dessutom stannar jag själv där med barnen ganska länge vid hämtning
och lämning, det kanske jag inte alls hade gjort om jag vetat.

Sur start på morgonen.

Åkte sen till vårdcentralen och körde en chansning.
De hade vaccination denna veckan för de upp till 40 år.
Jag har ju tyvärr passerat den gränsen.
Men jag fyllde i en lapp och angav personnummer och låtsades
som ingenting, och sträckte fram armenr.

Fick min spruta utan disskussioner...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela