Aprilshasthund

Så Dj....a Gott

Publicerad 2009-08-22 21:41:36 i Allmänt

Som plåster på såren för att vi inte kunde åka till Sälen, så anmälde jag oss till
träning hos Bengt och Lena i Varberg.
Då Suss kom på att Bengt även är apportdomare så frågade jag om vi kunde få göra det med.
Javisst säger Bengt, inga problem

Och trot eller ej men VI KLARADE DET !!!!!!!!!!
Efter alla turer som har varit så blev det äntligen av.
Hon hämtade tre fåglar utan problem, den fjärde fick jag följa med ut och stötta,  
för det tog ett tag innan hon hittade den. Men hon tog hem den med

Detta innebär att vi äntligen kan starta på jaktprov, inte bara på utställning,
utan på jaktprov, vilket jag ju vill helst. Har inte startat sen Rally var unghund.
Känns grymt skönt

Tack för alla glada hejarop
    
                             Rally och en Zettertjärnshund inaction

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-08-22 22:04:18

Jag är så jäkla glad för din skull! Kommer ihåg känslan, både innan och efter... Du och Rally är så värda det!



Kram

Suss

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-08-23 00:13:21

GRATTIS!!!!!!

Jag fick gåshud när jag läste detta!! Jag är SÅ glad för din skull!!! Och givetvis för Rallys skull! Ut och visa vad hon går för!!

Grattis!

Postat av: Agneta Stenson

Publicerad 2009-08-23 11:56:22

Ett Stort och varmt Grattis

va ni har varit ducktiga jag förstår inte hur du hinner små barn hässtar och hund träning du är toppen

Kram Agneta

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-23 14:28:44

Tack allihopa, det är svårt att sluta le. Det ligger ju som ni vet ngr timmar bakom. Kul att se dig här Agneta

Postat av: Marina

Publicerad 2009-08-24 22:35:37

GRATTIS!!

Jättekul, ni är såååå duktiga!

Jag är precis hemkommen från en utställning (för setterraserna) i Frankfurt - flera mycket fina gordons. Jag satte upp en gordontik till BIS.

/Marina

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-24 23:04:03

Tack Marina.

Vad kul med så fina gordons, och BIS är ju inte så vanligt. Var kan jag gå in o se resultaten?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela