Aprilshasthund

Kantareller

Publicerad 2009-08-05 07:20:12 i Allmänt


Den fina hästen Fleurie är såld till Tyskland och Sven Rothenberger, som juniorhäst i familjen.
Tänk om man fått en sån häst som junior!!!
Synd för Stefan Jansson som satsat på Grand Prix, men nu blivit av med hästen:-)

Plockade lite kantareller igår. På tomten, i gräset.
Hittade tillochmed en del i grusgången!!
Fick ihop en liter.
Ja, det borde bli ett svampår efter allt detta regnande.

Men idag kommer sommaren tillbaka, så upp och hoppa och njut av värmen!!

                           

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2009-08-05 08:26:39

Ja, jag tar nog ditt råd. Sitter på jobbet och kollar dels yr.no och dels smhi.se. Undra inte om jag ska ta och slå till med semester to-fr...



Suss

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-05 11:13:03

Wow, det är klart att du skall!!

Själv skall jag bege mig till Rörvik för en heldag på playan imorgon. Årets första!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-06 09:59:37

Gick förbi din hage häromdan, och då såg jag att dina ston är dräktiga ! När skall de föla ? ;)

Postat av: Maja

Publicerad 2009-08-06 10:18:56

Ja det är helt otroligt!!! Zamba ser ut som att hon skall föla imorgon!!! Men båda får vänta till April. NÄSTA ÅR :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela