Aprilshasthund

Astrid-BIR

Publicerad 2009-08-04 19:19:50 i Allmänt

Först och främst vill jag skicka ett Jätte-Grattis till Tage och Margret ,
som blev BIS-1 med Goango Black Cha Cha "Astrid" på Ölandsutställningen!!!
Det är alltid kul när domaren sätter en Gordon setter främst.

Vidare ett tack till Helena för objektivet. Tack vare det så plockade jag fram kameran ur bilen!!

Även Tack till Lena och Torbjörn som tog emot oss hela familjen.

Samt ett Förlåt till Moster som jag inte hann hälsa på, hoppas vi ändå är vänner:-)

Jag är barnvakt till Lisas hundar Tess & Tilda och det känns härligt att ha en flock i huset igen.
Samtidigt har man glömt hur ofta man måste dammsuga med så många jyckar,
eller hur bökigt det kan vara att gå med alla i koppel, eller ändå värre att ha dem lösa
och de inte lyder och inte kommer när man ropar
En valp skall det bli såsmåningom men sen är jag nog nöjd.

          
                                                        Tilda simtränar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela