Aprilshasthund

Ingen ridning

Publicerad 2009-04-17 09:30:55 i Allmänt

Det är ibland tur att hunden är som en 80-åring. Hon har legat platt fall hos mig i sängen hela tiden. Idag tror jag att hon skall få en promenix!!
Igår var jag tvungen att jobba för både Katta och IB som brukar åka på Ullared är sjuka. Håkan hängde med och hjälpte mig så att vi skulle hinna hem till vårat första föräldramöte i skolan. Eller andra kanske man kan säga. Jag hade skrivit in det i almanackan på onsdag fast det var på torsdagen. Håkan körde Strömstad på dagen och slet som ett djur för att hinna hem i tid. Mamma var gullig o var barnvakt. Men när vi kom till skolan fanns det inga bilar, lite skumt när 34 barn skall börja. Jaja virrpannan Maja hade som sagt skrivit fel dag i almanackan. Sen ringer världens goaste syrra och erbjuder sig att vara barnvakt på torsdag så att vi kan gå båda.   Känns märkligt att våran lilla bebis redan skall börja i skolan. Det är Moa och en flicka till från hennes avdelning på dagis som skall börja. Spännande...........

Det har ju inte blivit någon ridning nu när jag varit sjuk såklart, men Malin har ridit Barbie och sen har jag fått massa hjälp med mockning. Tusen tack till er alla gulliga som hjälper till!!!!!!!!!

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela