Aprilshasthund

Riktig Blogg

Publicerad 2008-11-19 14:58:39 i Allmänt

Hej och Välkommen till min Blogg!,  Som jag vill kalla för Skvaller & Blogg.

Jag har Bloggat några dagar på en flik till min hemsida.
Nina talade om för mig att jag måste göra det riktigt, så lydig som jag är gör jag som hon säger.
Här kommer det mest handla om hundar och hästar. Sen kommer det även lite skvaller och annat kul.

Har precis kommit på att vi behöver ett pass till William ,då vi skall åka en vecka till Fuerteventura på måndag.
Vi är ju inte alltid de bästa på att planera så nu hinner vi inte få ett vanligt pass utan får åka upp till flyget och göra ett tillfälligt á 980kr. Sura pengar, men man får skylla sig själv.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-19 17:02:16

Hej Maja!



Kul med en riktig blogg!

En varm å go charter blir man ju jätte avis på...

Kommer att följa dej i bloggen!

Kram karin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela