Aprilshasthund

Träningsvärk...

Publicerad 2008-12-04 00:38:57 i Allmänt

Ja det får jag av bara en veckas uppehåll från ridningen!! Det är ju för trist, och gör lite ont.
Då var jag ändå helt igång med ridningen innan semestern.
Semestern ja. Barbie hart ju haft en veckas ledigt och igår var första riddagen. Jag var laddad till max men det var inte fina fröken, hon ville fortsätta ledigheten och visade det med att sparka ett rejält hål i ridhusväggen! Hrmm
Inte så bra. Mycket protester i början av ridningen men på slutet går hon riktigt bra, tillochmed i galoppen. Härligt
Det är svårt att avgöra om det bara är humör eller om hon börjar få ont igen???? Ringde Tornell idag för att få en tid till kontroll men där var stängt i en vecka så jag får återkomma.

Annars är det ju härligt att komma hem till djuren när man varit bortrest,
Race har legat vid mina fötter och bara älskar när man klappar henne. Rally delar glatt ut en massa kyssar, och Barbie, ja hon har ju sina egna speciella kyssar!!

Vad tror ni om mina fina ryttarkollegor på fotot?
William älskar ju hästar och andra djur medans Moa tycker att de luktar lite illa!

Tjingeling - Maja
Ps på fred blir det mera röntgen

      Kolla in dessa goa ryttare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela