Aprilshasthund

Köra vilse till jobbet

Publicerad 2008-12-17 23:23:37 i Allmänt

Irrig 45-åring (läs jag) kör vilse till jobbet!!
Plötsligt står det Falkenberg på vägskylten??? Jag skulle ju köra av i Varberg mot Ullared.
Denna vägen har jag kört 100-tals gånger, men idag satt jag tydligen och drömde.
Bara att vända bilen och köra tillbaka igen!!

Inte undra på att Rally väger nästan 30 kilo..
Igårkväll tog vi en ridtur  i mörkret Barbie, Race, Rally och jag. Barbie har jullov men en tur i skogen hör ju till.
Härligt.  Det var ju evigheter sedan sist
Nuförtiden rider jag nästan aldrig på dagen och då blir det inga ridturer för hundarna.
Annars brukar de få gå med iallafall en gång i veckan. Nu blir det bara i ridhuset ibland och då springer
de inte lika mycket.   Skärpning skall det bli, jag lovar.
Sen är det trist att det är så lite aktiviteter på vintern, då man har som mest ledig tid.
Inga träningar och inga utställningar, nästan iallafall.
Hoppas att det dyker upp lite kul träningar i Jan- Feb.

Grattis till Kusin Lena på Öland som har en kull med 3 valpar - Dvärgschnauser

                                  SUCH Gråsjövalens Viktor
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela