Aprilshasthund

Julklappar och Nyårslöften

Publicerad 2008-12-12 22:43:33 i Allmänt

40 besökare igår med!!!! Jättekul

Skulle handla årets första julklapp idag var det tänkt. På mitt jobb Ge-Kås.
Vi har bestämt oss för en tv med inbyggd dvd till barnen, (så kanske de vill sova i sina rum) men dessa va r slut.
Typiskt, men det får bli en pulka iallafall. Väl i kassan upptäcker jag att pulkan är trasig. Nog för att där är billigt men jag har ingen lust att köpa trasiga saker. Ngn gräns finns det.
Istället fick det bli ett härligt svart sammetstäcke med röda breda kanter till Barbie, som hon har önskat sig! Inköpt på Hööks. Hööks tillhör inte mina favoritaffärer men det här var jättefint, och så hade hon ju faktiskt önskat sig det.

Min Önskelista
En hundvalp
En elvisp frånKitchen aid
En likadan tiill syrran
Ett par supertunna gummistövlar till jakten - tror de heter Chevalier eller liknande
Varsitt fint koppel till hundarna
Fast i ärlighetens namn så önskar de sig nog mera mat, så jag köpte en säck Purina Pro Plan LIGHT till tjocksmocken

Sen var det nyårslöfte, och det kan jag avge redan nu

Som jag nämnt tidigare så har jag en benägenhet att snöa in eller samla på mig saker (som hästar o hundar tex)
Men en sak som retar mig är att jag går på alla de här fantastiska prenumerationserbjudandena!!
Va, hur dum får man lov att bli?
Jag får Ridsport, Hundsport. Hippzon och dessa tre gillar jag men har svårt att hinna läsa.
Utöver det har jag gått på...
Mama
Tara
Amelia
Pollux till William för han tycker hästar e kul ???? Intelligensbefriad? svar ja
Bokklubb med köptvång = svindyrt
Vi föräldrar
Skiv och Filmklubb
Ni fattar va? Några celler fattas det

Så mitt nyårslöfte - Inga prenumerationer på tidningar jag inte hinner läsa....

                                Söta China som jag längtar efter att ta hem
                      Foto Johanna Lagnevall

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2008-12-14 20:40:09

Gud, vilken bild!! Underbar!

Postat av: Maja

Publicerad 2008-12-14 23:19:36

Helena

Javisst är den fin

Kul att höra av dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela