Aprilshasthund

Julbord

Publicerad 2008-12-07 02:17:52 i Allmänt

Är i Fiskebäckskil på julbord med firman. Vi är 27 personer och har jättetrevligt-
Det var väl inte jättelyckat att käka julmat efter flera dagar med mestadels pulver. Gott var det men ont i magen fick jag.
Först var vi på sälsafari, och visst fick vi se några svarta prickar lite längre bort. En trevlig båttur.
Ungarna är med som alltid. och efter en lång nattning somnade givetvis även mamman!!! Väckning vid midnatt så att jag fick ett par timmar med kollegorna. KUL.
Missade julklappsöppningen så jag har min kvar att öppna - Läskiläsk

Apropå pulver så funderar jag på att ge Rally lite istället för torrfoder!! Hon fick ställa sig på vågen igår och hon väger 29,8 På tok för mycket. Hon får sättas i hårdträning nu, vore ju pinsamt om hon får för fet i kritiken på utställningen.
Jag och Lisa har planerat att göra stan på lördagskvällen under utställningen och fira med champagne. Går det dåligt så får det väl bli gravöl istället!!
Nej dags att sova - vi ses imorgon

                  Moa i sitt jordgubbstält på Brännö i somras
      

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela