Aprilshasthund

Funderingar mot 2009

Publicerad 2008-12-31 14:54:56 i Allmänt

Nyårslöfte för 2009 har jag ju redan avlagt men här kommer det igen.
Jag lovar att inte gå på alla erbjudanden om olika fantastiska prenumerationer !!!!!!!!

Annars finns det många funderingar och önskningar för nästkommande år

Först så önskas givetvis en hundvalp till familjen.............................
Sen är det många tankar till hästarna och aveln. 
Kommer det att bli träning och tävling för mig och Barbie? Finns all den tid som krävs?
Eller skall jag satsa mer på aveln och lägga energi på det?
Tror mest på det sista. Då flyttar jag hästarna till ett stall som ligger lite närmre.

Skall betäcka Barbie och Zamba och hoppas givetvis att båda blir dräktiga.
Vad gäller China så har han ju startat sin vuxenkarriär med löshoppning och vi skall fortsätta på den
banan, han skall ju ridas in till hösten. Mycket spännande.

När det gäller hundar så kommer det att bli lite mer tävlingar i år.
Börjar ju redan i Januari med 2 utställningar sen fortsätter det så.
Men franförallt så ser jag fram emot mera jakt och start på jaktprov.
Och så valp förståss (igen).

Privat skall vi ju bygga ett spa hemma och det ser vi verkligen fram emot.

Sen får vi se vad ett nytt år kan ge

                      

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2008-12-31 15:26:16

Maja!



Vi kommer gärna och åker skriskor på isen imorgon em/kväll. Vi höres av imorgon på telefonen.



Kram och Gott Nytt År!

Nina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela