Aprilshasthund

Barbie har jullov

Publicerad 2008-12-19 20:37:16 i Allmänt

Vad smart jag är - Barbie har jullov!!!
Det känns jättebra att slippa den vilda julstressen. Har verkligen hunnit med att fira jul. Pyssel, bak, klappar och allt annat. Och Barbie är nog rätt nöjd med lite vila.

Granen är klädd, gubben slumrar i soffan och barnen kollar på film.
Imorgon kommer grannarna hit på lite julfirande, det är ju inte så ofta man träffar grannarna på vintern.
Lite knyt med julmat osv. Skinkan är i ugnen

Sen undrar jag hur jag kunde skriva att jag är en virrig 45-åring?????
Jag är faktiskt bara 44 år. Hmm, men tydligen riktigt virrig, minns inte min egna ålder! Kan det bero på åldern?

Ps Ann-Sofie ridbyxorna finns bara i storleken under och storleken över din - i ljusgrått
God  Jul - Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela