Aprilshasthund

Baksmälla

Publicerad 2008-12-16 16:27:28 i Allmänt

Vi blev bakis idag!!!
Heldag på Liseberg satte sina spår. Barnen somnade sent och jag gick inte o  la mig förrän vid 4!!!
Vi skulle på julfirande idag men vi orkade inte. Blev en mysig innedag istället med lite inslag av städning och luntning
av skräp på tomten.
Jag lyckas ju hamna i en fälla för nu är stallet kvar ,och tar jag med barnen så somnar de i bilen, och sen inte förrän 23...
Får se när gubben kommer hem från jobbet, ville gärna ta ett par varv på slingan med Barbie och jyckarna med hjälp av ficklampa och pannlampa om jag hittar ngn. Rider sällan ut i mörkret nuförtiden. Man blir ju äldre...

                                                          D´Day 935 - Barbies pappa
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela