Aprilshasthund

ANVÄND ALLTID HJÄLMEN!!

Publicerad 2008-12-01 23:50:26 i Allmänt

Har bestämt mig för att flytta tillbaka till denna bloggadressen då det blir mycket bättre med bilderna här än på blogdog.

Vi har precis landat efter en veckas solsemester -  fast utan sol!!! Ja vi fick två dagar med strandenväder, annars var det
ca 20grader med mest moln. Skönt ridväder men jag hade ju ingen häst med mig. Sen har vi testat allinclusiv för första och definitivt sista gången. Alltså, det är riktigt motbjudande!! Maten var förstås bra men det blev väldigt samma hela tiden, och vad är det för mysfaktor med vinotinto på pump i en stor sal med skarp belysning utan stearinljus??? Vad tänker de med? Vi fick gåshud och gav oss ut på stan eller lilla fiskebyn med små mysiga restauranger.
Berättade ju att William somnade på cykeln nyligen,  här somnade han med huvudet på matbordet - så mysigt tyckte han att det var. Sen var det så kallt i poolen så varken jag eller Håkan har badat på hela veckan!!! Barnen badade så klart men inga långa dopp. Vi hade ju planerat en vecka där vi skulle plaska med parnen i poolen hela tiden. Det blev sådär - men barnen har haft riktigt kul med nya kompisar och minidisco osv. osv
Skönt att vara hemma igen och jag längtar efter Barbie och ridningen imorgon.

Apropå hästar så ringe Olof idag som Eve står hos och han tycker att vi skall lägga av med henne!!
Hon blir så fruktansvärt het och visar inga framsteg. Han tycker att det är bortkastade pengar.
Vi tillhör ju det blödiga gänget och vill alltid ge en extra chans - hon är ju bara 4 år.
Hon skall få gå ett lopp till på en annan bana där Olof kör henne så får vi se hur det går. Håll tummarna.

Såg i en hästtidning att Tretorn gör reklam för sina fräcka babyblå ridstövlar - men gör det med en ryttare utan hjälm -
Det tycker jag är riktigt lågt! !! Framförallt då jag inbillar mig att det är mest unga ryttare som använder dessa stövlar
Nej, fram för hjälm på modellerna!!

Stort tack till alla som hjälpte till att passa våra djur när vi varit borta  -  Kramar Maja

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2008-12-02 17:47:52

hihi, kul nu är du med i matchen igen.

följer dig varje dag på din blogg.

skönt att ni haft det bra och att hela familjen är välmående!

har glömt att svara på ditt sms men det gick super för sten...kolla min blogg.



kram nina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela