Aprilshasthund

Utställning

Publicerad 2018-05-06 12:07:20 i

Jag har haft problem med min dator igen !! Blir så trött, det visade sig att batteriet till tangentbordet behövde bytas, stort problem! Men jag kom på det själv:-)) Så därför dåligt med uppdateringar...
Hedda har varit på hundutställning. Hon är ju nyss fyllda två år och lite senare i utvecklingen än tex Rush och Roover så hon har inte riktigt något att hämta i öppen klass ännu. Men jag hade anmält henne till en inofficiell på Tjolöholm. Bara för att det är kul att komma ut. Men det var inte superkul, det var ISKALLT. Vi satt mest i bilen och väntade på vår tur. Och så mycket miljöträning blev det inte heller för Hedda eftersom det regnade och jag hade glömt att ta med täcke, så hon satt mest i bilen.
Men hon sköter sig bra, är lätt att ställa och har bra rörelser, så det blir bra sen när hon är typ 4-5 år:-))
Hon fick fin kritik och det blev en BIM-rosett :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2018-05-08 10:54:18

Grattis till fint resultat :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-12 16:12:27

Tusen Tack:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela