Aprilshasthund

Flyttat

Publicerad 2018-07-31 22:37:07 i

Då är tiden på Årekärr över för oss.
Igår flyttade hästarna till Stall Östergärde och idag gick flyttlasset med alla grejer.
Bella var så himla duktig igår, blir så stolt och glad över henne.
Jag lastade själv och hon gick direkt på trots att halva transporten var full med hö och det blev trångt.
Väl framme lastade jag av själv och hon är så lugn och fin:-) Men litegrann blåste hon allt upp sig innan hon fick komma ut i hagen till Barbie och då var hon faktiskt riktigt fin😍
De fick komma ut i en hage som inte är betad i ännu i år, helt fantastiskt efter denna torra sommaren.
Men jisses vad jag har skurat!!!! Två boxar, två skåp, samt tömt två foderplatser och två loftplatser.
Som tur är så har barnen varit med och hjälpt mig, gott att de är äldre nu så de kan hjälpa till:-)
Känns lite ledsamt att lämna, det har varit en fin tid, men jag tror att detta blir bra...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela