Aprilshasthund

Love

Publicerad 2018-04-25 21:37:11 i

Jag har till slut blivit helt förälskad i min Lilla Bella:-))
Från början så var hon en älskvärd liten fölunge med allt vad det innebär, oro ängslan och givetvis kärlek.
Men inte en individ så som en äldre häst.
Sen blev hon unghäst och tid gavs till att lära känna henne på riktigt. Hur reagerar hon i olika situationer, hur beter hon sig när hon blir rädd, är hon en fegis eller modig osv osv.
Nu när hon alldeles strax fyller två år så måste jag säga att jag är helt förälskad i henne, och detta insåg jag för bara några veckor sedan.
Hon är sååå rolig att ha att göra med, alltid med på noterna och nyfiken pigg & glad.
Idag hängde vi på henne, utan att hon brydde sig alls!!!!
Lilla Hjärtat nu är du snart en ridhäst, min alldeles egna älskade ridhäst...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela