Aprilshasthund

Hingstvisning Lövsta

Publicerad 2018-04-22 22:32:44 i

Igår var det hingstvisning i Helsingborg. Det var Lövsta stuteri som stod som arrangörer.
Tyvärr fick de lämna en del hästar hemma eftersom en ung hingst hade feber ,men det blev faktiskt riktigt bra ändå.
Två av deras dressyrhingstar fullkomligt älskade jag!!! När Springbank II kom in på banan blev jag tårögd,
bättre kan det inte bli:-))) Vilken hingst säger jag... Och bara 4 år gammal....
 
 
 
Den andra som jag blev förälskad i var Quaterhit. Även den, vilken hingst!!! En riktig hit, hihi
Och tänk att båda är fuxar, jag som inte ens gillar fuxar!
 
 
En annan fin gångartshingst var Franklin
 
 
 
Yvonne Österhom var överförtjust i sin fina Ironman
 
 
Den här hopphästen var oxå helt fantastisk! Jens själv var helt lyrisk över Cayenne De Clerence
 
 
Ja även den här kunde hoppa!! CCStud´s Kuba Libre, 3 år
 
 
Så blev det även en miniclinic med Tinne och Jens.
Det bjöds på mat dryck och bubbel, en riktigt bra kväll:-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela