Aprilshasthund

Apportlycka

Publicerad 2018-04-26 14:41:44 i

 
Hedda är bara för rolig!!
I källaren har vi ett kylskåp och en frys i ett litet rum brevid tvättstugan.
Igår när jag håller på i tvättstugan så hör jag Hedda hålla på i rummet brevid. Jag går in för att kolla vad hon pysslar med, det brukar alltid vara något busigt.
Då har hon öppnat dörren till kylskåpet!! Och jag kommer på att hon vet att fasanen hon apporterade häromdagen ligger i frysen:-) Duktig hund, synd bara att hon öppnade fel dörr...
Känns färdig för att göra apporttestet nu!
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2018-04-27 09:16:05

Ibland undrar jag varför folk väljer andra raser än settrar.. Ahaha! Gladaste, mjukaste, lojalaste, smartaste (kanske är att ta i :) )men definitivt den vackraste <3

Kram Pia

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-14 22:02:47

Håller med dig helt och hållet:-))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela