Aprilshasthund

Fölungar

Publicerad 2012-04-16 15:56:23 i Allmänt


Nu ploppar det fram en massa nya fölungar överallt:-)
Och det känns verkligen i min "avelstarm". Jag blir alldeles sjuk när jag ser alla dessa ljuvliga små gullungar.
Samtidigt så retar det mig att det inte finns någon anledning för mig att betäcka. Jag har ett riktigt fint avelssto som har gett 2 helt underbara avkommor ,men så länge det är så svårt att sälja hästar så blir det inga föl. Varken för Barbie eller för mig. Det kostar för mycket pengar helt enkelt. Och man riskerar bara att samla på sig en massa hästar igen.
Men det är så synd, hon ger så fina föl, och det är så enormt roligt att ha en liten fölis.
Men allt har sin tid och man får njuta av de som redan finns istället:-)

Barbie & Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela